Тест на тему: "Магнітне поле Землі"
Відео "Постійні магніти. Взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі"
Тест на тему: "Лінії магнітної індукції"
Вправа "Дисперсія"
Вправа "Дисперсія світла"
Вправа "Лінзи. Оптична сила лінзи"
Вправа 2 "Лінзи. Оптична сила лінзи"
Вправа 3 "Лінзи. Оптична сила лінзи"
Вправа "Властивості збиральної та розсіювальної лінз"
Відео "Постійні магніти. Взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі"
Тест на тему: "Лінії магнітної індукції"
Вправа "Дисперсія"
Вправа "Дисперсія світла"
Вправа "Лінзи. Оптична сила лінзи"
Вправа 2 "Лінзи. Оптична сила лінзи"
Вправа 3 "Лінзи. Оптична сила лінзи"
Вправа "Властивості збиральної та розсіювальної лінз"
Дистанційне навчання
ТЕМА. Третій закон Ньютона
І. Повторення вивченого матеріалу
Виконайте тест
ІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Опрацювати параграф 32
2. Переглянути відеоурок
ІІІ. Закріплюємо набуті знання
Задача 1.
Обчисліть прискорення, яке розвиває гепард масою 50 кг, якщо він розганяється зі стану спокою за 2 с до 75 км/год. Яка сила надає тварині такого прискорення?
Задача 2.
Швидкість прямолінійного руху тіла під діює сили 12 Н змінюється за законом V = 10 - 3t (значення величини наведено в СІ). Визначте масу тіла.
Задача 3.
Координата тіла масою 6 кг змінюється під час прямолінійного руху за законом х = 8 + 10t + 2t₂. Визначте рівнодійну всіх прикладених до тіла сил.
ІV. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 32, вправа 32, № 3, 4.
ІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Опрацювати параграф 32
2. Переглянути відеоурок
ІІІ. Закріплюємо набуті знання
Задача 1.
Обчисліть прискорення, яке розвиває гепард масою 50 кг, якщо він розганяється зі стану спокою за 2 с до 75 км/год. Яка сила надає тварині такого прискорення?
Задача 2.
Швидкість прямолінійного руху тіла під діює сили 12 Н змінюється за законом V = 10 - 3t (значення величини наведено в СІ). Визначте масу тіла.
Задача 3.
Координата тіла масою 6 кг змінюється під час прямолінійного руху за законом х = 8 + 10t + 2t₂. Визначте рівнодійну всіх прикладених до тіла сил.
ІV. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 32, вправа 32, № 3, 4.
ТЕМА. Закон всесвітнього тяжіння. Прискорення вільного падіння
І. Згадаємо закони Ньютона
Переглянте відеоурок
ІV. Домашнє завдання
Виконайте вправи
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
ІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Опрацювати параграф 34.
2. Переглянути відео.
Відео 1
ІІІ. Розв`язування задач
Відео 1
ІV. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 34. Вправа 34, № 3, 4, 9.
ТЕСТ
ІІ. Розв`язування задач
Розібрати та записати задачі в зошит.
ЗАДАЧІ
ЗАДАЧІ
ІІІ. Домашнє завдання
Розв`язати задачі.
Задача 1
Тіло падає без початкової швидкості. Яка швидкість його руху після 3с падіння?
Задача 2
Стрілу випустили вертикально вгору з початковою швидкістю 50 м/с. Скільки часу стріла піднімалася?
ТЕСТ
ІІ. Розв`язування задач
Задача 1
У скільки разів збільшиться час польоту підкинутого вгору м`яча і максимальна висота його підйому, якщо збільшити початкову швидкість руху м`яча в 3 рази.
Задача 2
Камінь падає без початкової швидкості з висоти 80 м. Який шлях він проходить за першу секунду свого руху; за останню секунду?
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 34. Завдання для самоперевірки № 8, 10
Ньютон і падіння яблука: як це було?
Британське королівське товариство опублікувало на своєму сайті фотокопію манускрипту, що належить перу Вільяма Стаклі, друга і біографа Ісаака Ньютона, в якому вперше розповідається історія про яблуко, що надихнуло великого вченого на відкриття закону всесвітнього тяжіння. Про це повідомляє The Guardian, наводячи цитати з документа, пише expres.ua.
Досі замітки про Ньютона, де вперше згадується знаменитий фрукт, зберігалися в архіві Королівського товариства і були доступні лише фахівцям.
Ця історія описана в манускрипті друга і біографа вченого Вільяма Стаклі, що датується 1752 роком.
У рукописі, фотокопія якого викладена на сайті Британського королівського товариства, Стаклі розповідає, що історію про яблуко Ньютон сам розповів йому в 1726 році, в саду за чашкою чаю. Ньютон розповів Стаклі, що це сталося з ним у 1666 році, коли через епідемію чуми в Європі йому довелося покинути закритий Кембриджський університет і повернутися до свого будинку в графстві Лінкольншир, в саду якого він любив міркувати. У той час його цікавило питання про те, чому Місяць обертається навколо Землі.
За словами вченого, саме яблуко наштовхнуло його на думки про всесвітнє тяжіння, і після цього випадку він провів кілька років, намагаючись обґрунтувати своє відкриття, пише The Independent. За словами бібліотекаря Королівського товариства Кейт Мур, Ісаак Ньютон дуже любив історію про яблуко і охоче розповідав її. На думку Мур, ця історія - правда. Вона не тільки кумедна, але також є натяком на пристрій Сонячної системи і відсилає до біблійної історії про "древо пізнання".
ІІ. Вивчення нового матеріалу
1.Опрацювати параграф 33.
ІІІ. Закріплення отриманих знань
Задача
Визначте прискорення вільного падіння на висоті, яка дорівнює трьом радіусам Землі.
ІV. Домашнє завдання
ТЕМА. Рух тіла під дією сили тяжіння
І. Повторення вивченого матеріалуВиконайте вправи
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
ІІ. Вивчення нового матеріалу
1. Опрацювати параграф 34.
2. Переглянути відео.
Відео 1
ІІІ. Розв`язування задач
Відео 1
ІV. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 34. Вправа 34, № 3, 4, 9.
ТЕМА. Розв`язування задач
І. Виконати тестове завданняТЕСТ
ІІ. Розв`язування задач
Розібрати та записати задачі в зошит.
ЗАДАЧІ
ЗАДАЧІ
ІІІ. Домашнє завдання
Розв`язати задачі.
Задача 1
Тіло падає без початкової швидкості. Яка швидкість його руху після 3с падіння?
Задача 2
Стрілу випустили вертикально вгору з початковою швидкістю 50 м/с. Скільки часу стріла піднімалася?
ТЕМА. Розв`язування задач
І. Виконати тестове завданняТЕСТ
ІІ. Розв`язування задач
Задача 1
У скільки разів збільшиться час польоту підкинутого вгору м`яча і максимальна висота його підйому, якщо збільшити початкову швидкість руху м`яча в 3 рази.
Задача 2
Камінь падає без початкової швидкості з висоти 80 м. Який шлях він проходить за першу секунду свого руху; за останню секунду?
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 34. Завдання для самоперевірки № 8, 10
ТЕМА. Рух тіла під дією кількох сил (у вертикальному та горизонтальному напрямах і по похилій площині)
Якщо вихочете навчитись плавати, то сміливо входьте у воду,а якщо хочете навчитись розв`язувати задачі, то розв`язуйте їх!
Д. Пойя
І. Актуалізація опорних знань
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Переглянте відео та запишіть задачі в зошит.
Відео 1
ІІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 35. Вправа 35, № 1,2.
Вправа 2
Вправа 3
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Переглянте відео та запишіть задачі в зошит.
Відео 1
ІІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 35. Вправа 35, № 1,2.
ТЕМА. Розв`язування задач
І. Повторення вивченого матеріалу
Виконайте тестове завдання
Тест
ІІ. Переглянте відео та запишіть задачі в зошит
Відео 1
Відео 2
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 35.
Задача
Потяг масою 10 000 000 кг за 1 хв 40 с збільшив швидкість із 54 км/год до 72 км/год. Знайдіть силу тяги, якщо коефіцієнт опору руху дорівнює 0, 03.
(Розв`язок надіслати на пошту: natasha.gulchenko@gmail.com)
ІІ. Переглянте відео та запишіть задачі в зошит
Відео 1
Відео 2
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 35.
Задача
Потяг масою 10 000 000 кг за 1 хв 40 с збільшив швидкість із 54 км/год до 72 км/год. Знайдіть силу тяги, якщо коефіцієнт опору руху дорівнює 0, 03.
(Розв`язок надіслати на пошту: natasha.gulchenko@gmail.com)
ТЕМА. Розв`язування задач
І. Переглянути відео і записати задачі в зошит
Відео 1
Відео 2
Відео 3
ІІ. Домашнє завдання
Вправа 35, № 5.
Відео 2
Відео 3
ІІ. Домашнє завдання
Вправа 35, № 5.
ТЕМА. Розв`язування задач
І. Переглянути відео та записати задачі в зошит
Відео 1
ІІ. Виконати вправи
Вправа 1
Вправа 2
ІІ. Виконати вправи
Вправа 1
Вправа 2
Тема. Узагальнення та систематизація знань з теми "Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина І"
Повторити вивчений матеріал
Тема. Розв`язування задач.
Підготовка до контрольної роботи №5
Відео
Відео
Відео
Відео
Відео
Контрольна робота № 5
Контрольна робота № 5
Тема. Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу
І. Вивчення нового матеріалу
Відео 1
Відео 2
ІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 36. Зробити конспект. Вправа 36, № 1.
Відео 2
ІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 36. Зробити конспект. Вправа 36, № 1.
ТЕМА. Розв`язування задач (2 урока)
І. Повторення вивченого матеріалу
Тест
ІІ. Розв`язування задач
Всі задачі записати в зошит.
Відео 1
Відео 2
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 36. Вправа 36, № 4.
ІІ. Розв`язування задач
Всі задачі записати в зошит.
Відео 1
Відео 2
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 36. Вправа 36, № 4.
ТЕМА. Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
І. Повторення вивченого матеріалу
Тест
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Переглянути відео
Відео 1
Відео 2
Відео 3
ІІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 37. Зробити конспект в зошит.
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Переглянути відео
Відео 1
Відео 2
Відео 3
ІІІ. Домашнє завдання
Опрацювати параграф 37. Зробити конспект в зошит.
ТЕМА. Розв`язування задач ( 2 урока)
І. Повторення вивченого матеріалу
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
ІІ. Розв`язування задач
Вправа 37
(задачі записати в зошит)
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 37.
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
ІІ. Розв`язування задач
Вправа 37
(задачі записати в зошит)
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 37.
ТЕМА. Застосування законів збереження енергії й імпульсу в механічних явищах
І. Повторення вивченого матеріалу
Тест
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Опрацювати параграф 38. Зробити конспект в зошит.
ІІІ. Домашнє завданняї
Вправа 38, № 1,2.
ІІ. Вивчення нового матеріалу
Опрацювати параграф 38. Зробити конспект в зошит.
ІІІ. Домашнє завданняї
Вправа 38, № 1,2.
ТЕМА. Розв`язування задач
І. Повторення вивченого матеріалу
Вправа 1
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
ІІ. Розв`язування задач
Відео 1
Відео 2
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 38. Вправа 38, № 4.
Вправа 2
Вправа 3
Вправа 4
ІІ. Розв`язування задач
Відео 1
Відео 2
ІІІ. Домашнє завдання
Повторити параграф 38. Вправа 38, № 4.
ТЕМА. Лабораторна робота № 6 "Вивчення закону збереження механічної енергії"
І. Переглянути лабораторну роботу
Лабораторна робота
Підготувати звіт, та надіслати на ел. пошту.
Підготувати звіт, та надіслати на ел. пошту.
ТЕМА. Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі
Опрацювати та зробити конспект параграфу 39.
ТЕМА. Узагальнення і систематизація знань з теми "Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ"
ТЕМА. Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах
Опрацювати параграф39, с 245 - 248.
Переглянути відео та записати задачі в зошит
Відео 1
Відео 2
Виконати експериментальне завдання на с. 249
2. Опрацювати параграф 40
3. Домашнє завдання
1. Виготовити обладнання - саморобні "реактивні човники" та продемонструвати їх дію (відео надіслати на ел. пошту).
На відео є як виготовити реактивний човник
Відео
Переглянути відео та записати задачі в зошит
Відео 1
Відео 2
Виконати експериментальне завдання на с. 249
ТЕМА. Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільтний розвиток та науково-технічний прогрес
1. Переглянути відео
2. Опрацювати параграф 40
3. Домашнє завдання
1. Виготовити обладнання - саморобні "реактивні човники" та продемонструвати їх дію (відео надіслати на ел. пошту).
На відео є як виготовити реактивний човник
Відео
ТЕМА. Узагальнення і систематизація знань з теми "Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ"
Виконати тестове завдання
Домашня робота
Завдання для самоперевірки до розділу V, c. 259, № 9.
ТЕМА. Розв`язування задач. Підготовка до контрольної роботи
І. Переглянути відео
Відео
ІІ. Домашнє завдання
Завдання для самоперевірки с. 259, № 12.
ІІ. Домашнє завдання
Завдання для самоперевірки с. 259, № 12.
Контрольна робота № 6
з теми "Рух і взаємодія. Закони збереження. Частина ІІ"
1. Знайти
імпульс вантажного автомобіля масою 10 т, який рухається зі швидкістю 36
км/год, і легкового автомобіля масою 1
т, який рухається зі швидкістю 25 м/с.
(2 бала)
2. Два
тіла, однакового об`єму – стальне та свинцеве – рухаються з однаковими
швидкостями. Порівняти імпульси цих тіл.
(3 бала)
3. М`яч
масою 100 г, який летів зі
швидкістю 20 м/с, вдарився об горизонтальну площину. Кут між напрямком
швидкості перпендикуляром до площини дорівнює 60°. Знайти зміну імпульсу, якщо
удар абсолютно пружний, а кут відбивання дорівнює куту падіння. (4 бала)
4. Стріла
вилітає зі спортивного лука вертикально вгору зі швидкістю 40 м/с. На яку
висоту підніметься стріла, якщо її маса 250 г ?
(3 бала)
Комментариев нет:
Отправить комментарий